שיווק דיגיטלי ברשת החברתית | Networktime

עד כמה אתה באמת מכיר את הרשת החברתית שלך???

עם יותר ממיליארד משתמשים ברחבי הגלובוס, בפייסבוק הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, יש אפשרות לפרסם בעלויות מאוד נמוכות, יותר מכל כלי מדיה אחר ברשת. רק כדי לעשות קצת סדר לגבי הכח והיקף השימוש בפייסבוק בישראל, אז ככה… מתוך 4.5 מיליון אנשים שמשתמשים בפייסבוק באופן חודשי, 3.3 מיליון אנשים עושים זאת באופן יומיומי. מהר מאוד אפשר להבין את פוטנציאל החשיפה העצום הטמון בפלטפורמה הזו.

נטוורק טיים תעזור לך להתמצא במרחב הווירטואלי של הרשת החברתית.

נטוורק טיים תפעל להרחבה משמעותית של מעגל לקוחותיך ותגדיל לך את החשיפה בצורה משמעותית. כדי שהדף העסקי שלך יהיה מוביל בתחומך, נטוורק טיים תעמיד לרשותך צוות מקצועי ומיומן, שיידע מה נכון לעסק שלך בנקודת זמן ספציפית, והאם יש מקום לפרסום אורגני או אולי פרסום ממומן, אולי בכלל להתאים את הדף העסקי שלך למובייל. מה שמוביל לעוד נתון מאוד מעניין שבטח לא ידעת…   91% מהמשתמשים החודשיים,שזה 4 מיליון אנשים, ו- 91% מהמשתמשים היומיומיים, שזה 3 מיליון אנשים, מגיעים אל הפייסבוק דרך הסמראטפון שלהם! המגמה הזאת של צריכת תכנים ואינטרנט דרך המובייל בזינוק מתמיד בשנים האחרונות. הכל נהיה זמין ונגיש יותר, ואנשים אוהבים את זה.

סוד ההצלחה שלנו הוא כמובן שיתוף פעולה מלא איתך, על מנת שנוכל להעתיק את העולם האמיתי שלך, שזה העסק שלך, אל העולם הוירטואלי, ובעזרת נטוורק טיים מהר מאוד תהפוך תהפוך לוויראלי.

חברות רבות מציעות את שירותן בניהול דפי פייסבוק, ניסיון בתחום הזה משחק תפקיד מאוד משמעותי, רק מי שהרים ותיפעל מספר רב של קמפיינים, למגוון קהלי יעד שונים יכול להבין ולנהל בהצלחה קמפיין.

אז עזוב את הבת של השכנה שהבטיחה לך אלפיים לייקים תוך שעתיים… ותן לנו למקצוענים של נטוורק טיים לעשות את זה באופן מקצועי ומשכנע. כותבי התוכן שלנו מושחזי מקלדת שבשבילם הסטנדרט הוא חשיבה מחוץ לקופסה, גרפיקאים מהשורה הראשונה, ותותחי אילוסטרייטור ופוטושופ.

אז אל תחכה שיקרה משהו…ואל תישאר מאחור… פנה עוד היום אלינו לקבל הצעה סופר אטרקטיבית לניהול דפי פייסבוק עסקיים שלך. תוך זמן קצר תראה תוצאות ותרגיש בשינוי.

השאר/י פרטים ונחזור אלייך.

מאמרים נוספים:

אופטימיזציה למנועי החיפוש – הכללים שחייבים לדעת מאת אייל אסולין

נטוורק טיים- פרסום באינסטגרם

נטוורק טיים מזהירים מבריונות ברשת

קידום ממומן – נטוורק טיים

נטוורק טיים – המדריך השלם לפרסום בפייסבוק

קידום אתרים עסקיים | נטוורק טיים

כתיבת תוכן ככלי לקידום אתרים

הכח בשיווק דיגיטלי, דפי נחיתה

המדריך השלם על אפיון וחווית משתמש

דפי נחיתה, הטלמרקטינג החדש

נטוורק טיים – המדריך לבניית אפליקציות

בניית אתרים וקידום – נטוורק טיים

שיווק דיגיטלי ברשת החברתית

2 מחשבות על “שיווק דיגיטלי ברשת החברתית | Networktime

  1. ברצוני להביע הערכה עמוקה עבור עבודה מושקעת ואיכותית בבניית האתר של העסק שלנו אשר כללה ליווי מקצועי ושירות מהגבוה שהכרנו עד כה.

    אהבתי

  2. לאורך כל הדרך ועוד היום אנו זוכים לקבל מנטוורק טיים יחס מקצועי ואישי בייעוץ, הדרכה , ותמיכה בניהול האתר.
    התוצאות לא איחרו להגיע ומספר המבקרים באתר גדל משמעותית וכך גם התגובות החיוביות על נוחות השימוש בו.

    אהבתי

כתיבת תגובה